Přehled základních modulů ABRY Gen

Prodej

  • obsahuje základní agendy vydaných faktur, dobropisů, vystavených zálohových listů
  • zařazování firem do dealerských skupin včetně vyhodnocování dealerů
  • individuální slevy a splatnosti vázané k firmě
  • tvorba ceníků, tabulek dealerských a kusových slev, možnost individuálních ceníků pro firmy i jednotlivé sklady
  • možnost využití množstevních a dealerských slev, slev podle finančního objemu a slev ručně zadaných na celý doklad nebo na jednotlivé řádky
  • možnost zadání a sledování povolených kreditů pro pohledávky ke každé firmě nebo provozovně
  • agenda Nabídky a Objednávky
  • možnost rezervace zboží na skladě včetně priorit rezervací
  • plné i částečné vyřízení objednávky
  • vracení na sklad se skladovou vratkou a návazným vrácením peněz nebo vystavením dobropisu
  • agendy vydaných a přijatých faktur, dobropisy a zálohové listy
  • podpora potvrzování dobropisů
  • podpora danění záloh
  • lze kombinovat textové řádky, řádky s textem a cenou a zboží ze skladu
  • sledování nezaplacených faktur zákazníka při fakturaci, sledování kreditů
  • upomínky a penalizační faktury
  • reporty pro vyhodnocení prodeje
Modul ABRA

 

Nákup

  • obsahuje základní agendy přijatých faktury, přijatých dobropisů, zálohových listů
  • u vystavených dokladů lze kombinovat textové řádky, řádky s textem a cenou a položky zboží ze skladu
  • knihy faktur, přehledy nezaplacených dokladů, knihy faktur zpětně k datu
  • uzávěrky faktur s výpočtem kurzových rozdílů, příp. závěrkových kurzových rozdílů pro faktury v cizí měně apod.
  • agenda JSD
  • při částečném expedování objednávky se pamatuje její stav
  • hromadné generování požadavků na nové objednávky (podle stavu skladu, očekávaných objednávek přijatých a dříve odeslaných objednávek vydaných)
  • evidenci dodavatelů na skladových kartách využívá automatická tvorba požadavků na vystavené objednávky
  • evidence dodavatelů na skladových kartách (využití při automatické tvorbě požadavků na vystavené objednávky)
  • hromadné generování požadavků na nové objednávky (podle stavu skladu, očekávaných objednávek přijatých a dříve odeslaných objednávek vydaných)
  • příjem na sklad lze časově rozdělit na kusový příjem dovolující expedici a pozdější doplnění nákupních cen a nákladů spojených s pořízením zboží
Modul ABRA

 

Účetnictví

  • volitelná účtová osnova, definovatelné účty s až sedmimístnou analytikou
  • možnost zvolení vlastního účetního období (rozdílné od kalendářního roku)
  • členění dat po střediscích, zakázkách, obchodních případech
  • velmi propracované účetní předkontace, které dovolují maximální automatizaci zaúčtování
  • účtování volitelně přímo do deníku nebo přes agendu účetních žádostí
  • pevná vazba mezi prvotními doklady a jejich zaúčtováním nedovoluje vznik rozdílů a nepořádku
  • sledování saldokonta
  • opakovatelná roční uzávěrka, volitelně možné průběžné uzavírání měsíců nebo dokladů
  • sada definovatelných tiskových reportů je samozřejmostí
  • spolupráce s nadefinovanými reporty v MS Excel
Modul ABRA

 

Pokladna

  • umožňuje neomezené množství pokladen, včetně pokladen v cizích měnách
  • pokladní příjmy a výdeje a k nim inverzní doklady vrácení příjmů a výdejů
  • podpora pro hromadné zaúčtování pokladních účtenek
  • pro pokladny v cizích měnách uzávěrky s výpočtem kurzových rozdílů pokladen
  • řada definovatelných tiskových reportů pro přehledy z pokladen
  • možnost přímého prodeje ze skladu za hotové a to ručním zadáním expedovaného zboží, na základě objednávky nebo předchozího dodacího listu

 

Banka

  • umožňuje neomezené množství bankovních účtů, včetně účtů v cizích měnách
  • agenda bankovních výpisů, dohledávání placených dokladů dle variabilních symbolů i ručně
  • agenda platebních příkazů, platební kalendář
  • pro banky v cizích měnách uzávěrky s výpočtem kurzových rozdílů bankovních účtů
  • řada definovatelných tiskových reportů pro přehledy o bankovních účtech
  • homebanking
Modul ABRA

 

Skladové hospodářství

  • vedení skladové evidence i pro více skladů (FIFO, průměr)
  • vedení stavu zboží na skladových kartách
  • možnost využití nabídkového menu zboží pro rychlou orientaci ve skladu, dále třídění a rychlé hledání podle názvu, kódu, čísla sazebníku nebo podle specifikace
  • podpora práce s čárovými kódy EAN a pokladními kódy PLU
  • možnost definice makrokaret pro zboží skládající se z více komponent vedených na samostatných kartách
  • u vybraných karet možná evidence sériových (výrobních) čísel a šarží s možností jejich tisku na dokladech
  • evidence obrázků na skladových kartách
  • evidence obalů
  • bohaté tiskové výstupy o stavu a pohybu zásob, objednaného zboží, rezervacích
  • detailní vyhodnocení prodeje, včetně zobrazení souvisejících dokladů
  • příjem na sklad možno časově rozdělit na kusový příjem dovolující expedici a pozdější doplnění nákupních cen a dalších nákladů spojených s pořízením zboží
  • možnost vrácení na sklad se skladovou vratkou a návazným vrácením peněz nebo vystavením dobropisu
  • možnost opravy skladových dokladů
  • možnost hromadného označení položek ve skladu a jejich jednorázového převzetí do dokladu
  • podpora pro provedení inventury na libovolném skladě, tvorba dokladů inventární manka a přebytky
Modul ABRA

 

Maloobchodní prodej

  • plná provázanost s ostatními agendami
  • prodej přes komfortní dialog kasy, který využívá technologii "Smart line" pokladních systémů TANGO. To umožňuje jednoduché a rychlé ovládání s krátkou dobu zaučení personálu a vysokou efektivitou obsluhy pokladny při prodeji
  • identifikace zboží čárovými kódy EAN a kódy PLU, plná podpora spec. čárových kódů (váha, cena, ...)
  • automatický prodej obalů vázaných na zboží
  • prodej podle ceníků a nastavení oceňování ze skladu
  • odpis prodeje ze zásob skladů, automatické zaúčtování prodeje
  • slevy a přirážky při prodeji
  • placení v hotovosti, kreditními kartami, šeky, stravenkami atd. Jeden účet je možné platit několika různými způsoby i měnami
  • přehledné účtenky pro zákazníky s volitelným vzhledem a obsahem
  • individuální sledování tržeb u prodavačů, převod tržeb do firemní pokladny a automatické zaúčtování
  • ochrana hesly před neoprávněným přístupem, individuální práva pro každého prodavače
  • podpora specializovaných pokladních periferií - tiskárny, pokladní zásuvky, zákaznické displeje, snímače čárových kódů, váhy, pokladní klávesnice různých výrobců
  • účtenky se tisknou ve znakovém režimu maximální rychlostí tiskárny, nikoli v grafickém režimu Windows. To umožňuje použít i levné mozaikové tiskárny, nejsou nutné grafické termální tiskárny

 

Adresář

  • umožňuje evidenci firem - obchodních partnerů (s možností evidovat u každé až tři adresy) a evidenci lidí v těchto firmách
  • rychlé vyhledávání podle názvu, IČO, DIČ, PSČ, města, ...
  • možnost klíčování firem podle zvolených klíčů (vlastností) s následnou možností označování a výběru skupiny firem se společnými hodnotami klíčů
  • možnost zařazování firem do dealerských skupin včetně automatického vyhodnocování dealerů
  • individuální sleva a splatnosti vázané k firmě
  • možnost zadání a sledování povolených kreditů pro pohledávky ke každé firmě
  • předdefinované tisky ve formě seznamu nebo na štítky - samolepicí etikety

 

Majetek

  • komplexní evidence hmotného a nehmotného dlouhodobého majetku
  • evidence drobného dlouhodobého majetku
  • členění majetku podle druhu, fyzického umístění a odpovědné osoby
  • agenda pořízení majetku s možností čerpání částek z pořizovacích dokladů
  • daňové i účetní odpisování
  • definovatelné daňové i účetní odpisové skupiny
  • podpora odepisování podle životnosti
  • přebírání účetních odpisů podle daňových a také naopak daňových podle účetních (v souladu s poslední novelou zákona)
  • možnost přerušení odpisování v jednotlivých letech
  • pokračování v již začatém odpisování
  • agenda zařazení majetku do evidence
  • přecenění a technická zhodnocení včetně sledování překročení ročního limitu částky pro technické zhodnocení s možností čerpání částek z pořizovacích dokladů, možnost odkladu uplatnění technického zhodnocení
  • částečné nebo úplné vyřazení majetku
  • plná podpora evidence souboru movitých věcí obsahujících oceněné prvky
  • přímá vazba dokladů do účetnictví
  • přehledové výstupní sestavy, včetně odpisového plánu, tisku karet, ...
Modul ABRA

 

Mzdy a personalistika

  • evidence personálních a mzdových listů, průměrů, srážek
  • podpora všech typů pracovních poměrů s možností evidence více pracovních poměrů k jednomu zaměstnanci
  • podpora organizační struktury organizace - strukturovaný seznam zaměstnanců
  • možnost přizpůsobení mzdové evidence potřebám organizace
  • podpora urychlení zadávání vstupních údajů metodou definovatelných vstupních oken
  • agenda výkonů - zpracování podkladů pro mzdy z docházkových systémů, modulu Výroba...
  • automatický výpočet mezd podle výpočtových schémat na základě evidovaných údajů
  • automatický výpočet ročního zúčtování daní
  • zpracování měsíčních a ročních uzávěrek s výstupy pro účetnictví
  • zpracování hromadních příkazů k úhradě a elektronická vazba na peněžní ústavy
  • výstupy ve formě definovatelných sestav a formulářů
  • sestavy a výkazy pro zdravotní pojištovny, sociální a finanční úřady
  • propojení na automatický docházkový systém
Modul ABRA

 

Výroba

  • tvorba kusovníků podporující stromovou strukturu
  • dohledání a hromadné nahrazení komponenty pomocí agendy inverzního kusovníků
  • podpora tvorby technologických postupů
  • vizualizace kusovníků a technologických postupů - možnost digitálně nebo pomocí výkresu mapovat výrobní proces a vytvářet montážní návody
  • bohatá podpora sledování, řízení a vyhodnocování průběhu výroby, včetně zajištění materiálových a kapacitních požadavků, doklady v celém výrobním cyklu lze zpětně opravovat či rušit
  • požadované komponenty lze nahrazovat plánovanými nebo operativními náhradami
  • u výrobních příkazů a kooperací sledování plánovaných termínů a tím možnost porovnání se skutečnými časy
  • optimalizované funkce pro efektivní online i offline sběr dat provedených výkonů včetně výrobních vad a odchylek
  • možnost operativního rozhodování o realizaci operací technologického postupu v kooperaci, kontrola nákladů na kooperaci
  • velmi variabilní nastavení modulu, vhodné pro různé charaktery (sériové, kusové, zakázkové) a obory výroby, možnost odlišného nastavení pro různé typy výrobních procesů v rámci jedné firmy
  • volitelné nastavení skladby nákladové ceny výrobku a hodnoty nedokončené výroby, oceňování přesnými náklady vstupů nebo pevnou cenou
  • automatické a přesné účtování o výrobě s možností rozlišení jednotlivých výrobních příkazů v účetních evidencích, u rozsáhlejších zakázek sledování dílčích a ekonomických výsledků pomocí obchodních případů a účetních zakázek
  • podpora systémů kvality (ISO,TQM, ...) v jednotlivých agendách

 

CRM

  • evidence aktivit vzhledem k zákazníkům
  • řízení vlastních zdrojů (plánování aktivit uživatelům/rolím ve firmě s možností předání úkolů)
  • evidence aktivit na jednom místě – zadávání aktivit, dokladů, pracovních poznámek a souvislostí
  • sledování aktivit nejen u zákazníků, ale také u osob, středisek,zakázek, obchodních případů...
  • segmenty zákazníků včetně uplatňování pravidel pro automatické rozdělení (plánováno)
  • sledování aktivit u segmentů s možností hromadných operací se zákazníky v jednom segmentu (obeslání, e-mailing, vystavování dokladů apod.) (plánováno)
  • evidence obchodních příležitostí (plánováno)
  • podpora scénářů workflow (plánováno)
  • evidence obchodních dokumentů a smluv přímo v systému

 

Kompletace

  • normy pro kompletované výrobky s možností vkládat vedle dále nedělitelného materiálu i kompletované polotovary s vlastní normou (víceúrovňové normy)
  • zobrazení struktury normy ve formě stromu
  • zobrazení výskytu materiálu použitého v normách
  • popis pracovního postupu s možností uložit obrázek výrobku
  • předběžná kalkulace výrobní ceny výrobku
  • kompletační listy - popisují průběh zakázek od sestavení seznamu výrobků, přes výpočet požadovaného materiálu, jeho změny, úpravy a náhrady oproti normám, až po odpis materiálu ze skladu a příjem hotových výrobků na sklad
  • zobrazení obsahu kompletačního listu ve formě stromové struktury z pohledu výrobků i materiálu
  • import výrobků do kompletačního listu z přijatých objednávek, dodacích listů a faktur
  • kompletace výrobků uvedených na přijatých objednávkách, dodacích listech nebo fakturách "na pozadí", tj. automatická kompletace vyvolaná z příslušné agendy bez nutnosti ručního sestavovaní kompletačního listu

 

Copyright © Atlantis PC s.r.o. 2000-2017 | All Rights Reserved | W3C XHTML 4.01 | W3C CSS 3.0